Det visade sig att jag hade gjort fel, när jag gav dig en gloria.

Pallar inte mig själv. Hatar att vara så nere hela tiden. Att andra människor kan få mig att må såhär dåligt. Det är inte ens jag som förtjänar att må dåligt. Cp. Annars har lovet varit bra. Växlat mellan sjuuukt chill till galna fester. Haha, har inte varit så stabilt, men nästa helg tar jag det nog lungt :) Ska nog inte dricka förrens Valborg :) Sitter anyway i skolan nu och vill bara heeeem. Sebastian smsar och skriver att han ska hem nu, och klockan är 12. Tobias ska bara ha 1 möte sen ska han gymma, buhuhu, medans jag får sitta här tills 3. Sen ska jag visa Issi hur man tränar bicep, tricep och axlar, min specialitet ;) Hihi hon ska få det riktigt svettigt! Imorgon blir det ben och på torsdag rygg och mage, har mycket och ta igen efter lovet! Snart fyller Gabbi år så måste fixa en riktigt bra present till min pärla, hon är så härlig :D Puss 
 
Mjaow, sexi girls! Not.. ,)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0