i skolan

Har precis ätit två bullar o druckit cola, gottissss. Vi har det verkligen mysigt vårt lilla gäng i skolan, sitter och snackar och äter hihi! När vi egentligen borde plugga haha! Igår på gymmet blev det armar, axlar och lite mage. Körde 2x 21 lyft med 21.5 kg's stång, riktigt jobbigt!! Sen hantlar på det. Älskar maskinen där du sitter ner och drar en stång ner mot dig och sen tillbaka upp. Det tar verkligen i hela överkroppen! Issi var med och hon tränar aldrig armarna, var lite svårt med 21'an men med hantlarna var hon så duktig. I benpressen fick jag hålla kolla så rumpan inte släpper dynan på henne, för då skadar man ryggen! Efter skolan blir det gym igen, ben med tobie, känns som om det blir jag som kommer vara elev idag! Imorgon blir det nog rygg och mage med bea och vickan :) Sen får jag vara ledig :D Nu ska jag plugga, puss på er :)  
Sexy bild på Sean Faris, han pryder även min mobils bakgrund, raaaow!

Kommentarer
Postat av: Viktoria

aaaaaaah. jag tror jag just kom.

2010-04-08 @ 19:52:20
URL: http://annaviktoriaa.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0