Ids inte

Fan vad trött jag är. Orkar verkligen inte skolan just nu. Igår var det dagsverke och jag slet i trädgården, var duktigt trött efter det kan jag lova! Skönt med fredag, och ikväll blir det lite fest. Skulle egentligen ha en vit vecka, men det sket sig :D Jaja ska ta det lugnt det lovar jag. Kommer inte palla gå på högvarv, ska gymma efter skolan så kommer vara duktigt sliten. Just nu sitter jag o knaprar ballerina med kladdkaka. och lyssnar på baker street, den låten e fan kunglig. Mår dock illa av alla kex nu.. Har på köpet sovit värdelöst inatt. Somnade vid tio, sen vaknade jag av ett sms och sen ringde dennis och så snackade vi gött, låtsades att jag inte alls var trött :D Sen fick jag lock för öronen som jag inte blev av med. Orkade inte gå ner och fixa tops, så satt i min säng i typ en timme och gäspade, gnuggade mig i öronen osv. Tillslut förstod jag att det var meningslöst och gick ner o fixade tops. Tricket är att man ska topsa så långt in i örat som det går, så man typ nuddar något o så försvinner locket. Awesome i am yes. Nu fick ni lite tops tips från mig med. Hihi, nej nu är det lunch med jag är mätt efter alla kex. Läääängtar till gymmet för lite insaine pumpning :D 
 
Jag o äckelballerina. oh jag ser ju naken ut. men icke. har sen sjukt fin tubklänning :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0