My ass in a pair of yoga pants

Duktigt slut efter gymmet igår. Fick reda på att vi ska ha BIP-test snart och måste träna upp konditionen. Så först en timmes stryka för benen sen sprang jag i en halvtimme. Ja jag svettades, som ett as! Har nog aldrig upplevt en så skön dusch som igår. Känna hur all svett spolades bort, fresch. Glömde tights hemma, så fick springa hem till Emma o låna hennes yoga pantiees. Lite för små, ohja. Kändes lite pinsamt, men what the heck. Har man ett nice ass ska man väl bjuda på det ;)  Skiter i träningen idag, känner att min kropp förtjänar en dags vila. Kör nog imorgon ist. Hade historia prov precis, kändes bra. Fast det gjorde det ju förra gången med och då gick det ju käpprätt åt helvete. Ska vara kvar på jour idag, har så mycket att plugga in. Rasta ringde igår och sa att det var fixat med jobbet, börjar jobba måndagen efter lovet, igen rast eller vila alltså! Jobbar 2 veckor, är ledig 1. Helt ok. Nu ska jag plugga lite mer, puss babies!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0