My friday

Igår var en bra dag. Skolan var fruktansvärt seg. Sov i massagestolen på toan haha, riktigt skönt. Sen gick jag och issi och gymmade. La på 5 kg på latsdrag och kör nu 2x 15 25 kg, nice. Efter gymmet stack jag till emma och åt, sen var det lite fest hos henne, trevligt. Vid 1 drog jag till VB och träffade några peps. Stack sen hem till emma igen och sov. Vaknade och somnade om, vaknade igen och åt en turkisk peppar och plockade ihop mina saker. Sen kom pappi och vi körde hem. Fick köra en liten bit själv, gick bra! Snuddade ett träd när jag skulle svänga med det gick bra haha! Ikväll ska jag bara mysa hemma, så skönt. Imorgon får vi se vad som händer, puss på er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0