Oh, how epic

Godmorgon! Jag kom på att jag har glömt att berätta om min nyttighetsvecka för er. Jag har en galet sockerberoende, äter godis varje dag seriöst. Så gott. Men så är det ju inte speciellt nyttigt. Inte så att jag blir tjock, för de går typ inte. Men alla E-ämnen och tillsatser och socker osv.. Jag är asrädd för att få förstoppade blodkärl. SÅÅÅ jag börjar dra ner på allt sånt. Börjar med inget godis förrens fredag EFTER skolan. Kakor o läsk går bra, jag måste börjar med det lilla. Nästa vecka blir det nog kakorna som ryker. Men hur som helst, det går bra! Ända tills idag. Jag var så sjuuuukt hungrig. Gick till en liten affär o köpte 2 mars för 10 kr(glömde bort min vecka) Skulle precis avnjuta en bit, då kommer jag på det. No candy sugarpie. Så jag gav bort den till Emma. Har dock en kvar i väskan, o det kan bli så att jag äter den efter gymmet idag. Eller nej, jag ger den till Issi. Bra Lovisa! Im so awesome. Idag på gymmet blir det ben. Riktigt länge sen jag körde lite benpress. Får bli 40 kg idag! På fredag ska jag köpa lite stuffs med mossaaaan, o sen sova hos emma. 20 över 6 går vårt tåg till Malmö, där emma ska vara emd i Idol. Kommer gå upp typ 5 haha, På en lördag.. Men det är bra, jag ska inte dricka i helgen, behöver en paus. Fan vad min kropp kommer älska mig! Inga onyttigheter typ.. Vädret suger idag igen, bara regn. ISCH. Dagens ljus är mina naglar, älskar verkligen dem just nu. Lagom långa och toppen är vit o fin. Har bara penslat på lite skydande glansigt topplac, nice ;) bjuder nog på bild senare :) Haha, just ja! har en överaktiv talgkörtel på ovanläppen. Ibland blir det en liten finne. imorse var det en finne där. Klämde den och sen vullnar heeeela läppen upp. Haha, såg ut som kissie. Sick.. Den har dock gått ner lite nu hihi! Puss på er! 
 
Oh, how serious of  us 
BTW SAKNAR VICKIS

Kommentarer
Postat av: julia

Du är så snygg Lovisa!

2010-04-21 @ 22:26:40
URL: http://juliiasblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0