Picknik

Hej allihopa. Var ett tag sen jag bloggade.. Helgen var iaf bra, fredagen var lugn. På lördagen kom simon och nikita och hämtade vi, så gjorde jag och nikita kladdkaka och kollade teskedsgumman, just like old days. Vi kollade alltid teskedsgumman som små, lätt bästa julkalendern. Sen blev vi sugna på och festa så började kolla runt lite. Tillslut bestämde vi att vi skulle sitta 4 tjejer hemma hos emma och chilla. Vi fixade lite dricka och sen drog vi till emmsie. Tiden gick och helt plötsligt var det 14 pers hos henne! haha, riktigt roligt hade vi :) Vid 3 halv 4 kom lilla dennis och så snackade vi länge, trevligt. Fick pengar till bussen hem också haha, snällt. Sen vid halv 5 kröp jag ner bredvid nikita och emma i emmas lilla 120 cm säng. T R Å N G T. Sen åkte jag hem på söndagen vid 1 och chillade :) Efter skola ska jag träffa Nikita och köpa kakor och ha picknik, är ju såååå underbar väder :D Gymmade med issi igår, gick bra, kör nog imorgon med! I helgen blir det nog lite fest hos emma igen mys! VI höres :* 
 
Oh.. How cute..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0