Gossip Gilr

Hejsan ni får som kikar in på min värdelösa blogg. Igår åkte jag in till emma för att käka tjingemat med bea, mycket gott! Thai express's nudlar är o dö för. Sen åkte vi hem till emma coh så kom lilla michelle,s om jag itne träffat på måånga dagar, vi kollad Gossip Girl och åt chips och choklad. Eller, jag och emma åt chips och bara aj åt choklad. Inte okej. Men gossip girl alltså, sååååå bra.Nate är såå jävla sjukt SNYGG. Han är perfetktion. Chucks attityd är också väldigt attraherande. Blair är min idol. Vill vara precis som hon, snygg o ball. Serena duger, men inte mer än så, hon bara bölar. Vanessa och Jenny hatar jag, usch. Försvinn. Trevlig kväll. Förutom att iblan kommer vissa minnen ikapp en och får mig och må dåligt. Inte så kul. Sånt man flyr ifrån, förtränger och inte vill tänka på alls, men man vet att man måste ta tag i skiten innan man kan börja läka igen. Det kommer ta ett tag och jag börjar bli less på o vänta. Saknar mitt gamla jag. Men men, nu låter jag som serena. Så ska sova nu. Jobb på rasta hela veckan, förutom fredag. Gött med cash, allt annat är mindre... gött så att säga, jjajajj glhf. 

xoxo, you know you love me

Kommentarer
Postat av: Beatrice

heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeej

2010-08-19 @ 14:03:26
URL: http://passionated.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0