En pärla

Inte vanligt att jag skriver två gånger om dagen, men nu kände jag att jag måste skriva om min fina vän Emma. 
Jag o min slemmis har känt varandra sen sexan, har snart gått 5 år i skolan tillsammans! Och jag är så himla glad att jag lärde känna dig, för du är en av de mest fantiskatiska personerna jag känner. Ska förklara varför. Du är en sån vän som alltid finns där, det har aldrig hänt att du skitit i mig. Du är så genuint snäll mot allt och alla.Alltid. Jag förstår inte hur du kan det. Men det är du. Du är alltid glad (förutom när dina prov går dåligt..;) du är en riktigt solstråle. Jag litar på dig till 100 % och du är en sån otrolig trygghet i mitt liv. För jag vet att du alltid finns där. Du vet verkligen hur du ska göra för att få folk att känna sigg omtyckta och uppskattade på ett äkta vis, något som många kan. Jag har sett igenom så många människor och sett vilken fejk de är, men dig, det går inte. Jag ser bara en fin tjej som bara vill väl. Det gör mig så ont när jag hör och ser hur folk behandlar dig illa, eftersom du aldrig förtjänar det. 


Jag blir så inspirerad av dig, du är en sån tuff, snäll och fin tjej. Du har så många bollar i luften och reder alltid ut det. 320 poäng i nian tex, du är kapabel till så otroligt mycket. Är det någon som jag känner som kommer bli något stort, är det du. Alla jag pratar med tycker om dig, för det går inte att hitta något som man inte gillar.

Förlåt för alla de gånger jag snäser av dig när du bara vill försöka få mig på bättre humör, jag känner mig elak efter det. Förlåt för alla gånger jag sagt taskiga  saker till dig, jag menar dem inte. Förlåt för när jag tar dig för givet och inte är lika fin tillbaka som du är till mig. Förlåt för när jag glömmer dig för en stund och tänker på mig själv, det är dumt och jag vet det. Förlåt för allt jag gjort mot dig som fått dig ledsen, jag ångrar mig.

Jag älskar dig  Emma, du är den finaste man kan ha och jag vill aldrig någonsin förlora dig. Jag gråter när jag skriver detta, varför vet jag inte, men det kan vara glädjetårar för jag har dig som min vän♥



 

 

 


Kommentarer
Postat av: Emma

du är den bästa, den finaste och jag älskar dig<3 om jag är en pärla är du en diamant!

2010-02-20 @ 11:55:44
URL: http://emmastil.blogg.se/
Postat av: Fanny Lundström

EMMA <3

2010-02-23 @ 16:24:02
URL: http://fannylicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0