Happy V-day!

Idag är en sån dag då man märker att livets förändrats. Förra året spenderade jag denna dagen med kompisar och skrattade åt att vi var ensamma. Inte så seriöst. Idag vaknade jag och gjorde pannkakor som jag åt tillsammans med min favorit och min bror. Sen har vi bara haft det så himla mysigt. Inte gjort något speciellt. Jag masserade hans fina rygg och mjukade upp en stel muskel sen deras lan. Visade honom himmelriket- fotmassage, något som han aldrig fått innan. Fotmassage är det bästa som finns. Love it! 
För ett år sedan trodde jag aldrig att jag kunde tycka om någon såhär mycket. Fanns inte på kartan. Nu är jag så jävla glad att jag vågade ta tag i honom på madison i september, lite full men mycket glad. Jag är glad att jag vågade smsa honom helgen därefter, lite nervös att jag skulle vara bortglömd. Frisk vågat hälften vunnit. Jag har haft en mycket mysig 14 februari, och hoppas ni andra också har haft det, med eller utan pojk/flickvän! 
 

Kommentarer
Postat av: Beatrice

Åh ni e ju så söta så man vill käka sallt direkt ut karet!

Och ingen dålig biceps där inte ;)

2010-02-14 @ 19:19:08
URL: http://passionated.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0