Känner hur det brinner inom mig.

Denna veckan ska bli min nyttighets veckan, Evigheter sen jag hade en sådan senast, eller ens försökte. Men nu måste jag få bukt med mina finnar, min stelhet och mitt upp och nedgående kvällshumör. Jag kan verkligen ligga och gråta klockan sju, för att klockan åtta vara asglad. Har läst att allt detta hör ihop med att man rör sig för lite. Det kan verkligen stämma. På tisdag ska jag o Emma på yoga. Testa på lite. Kan nog passa mig att få slappna av och sånt. Snart helg igen. Jag försöker alltid tänka så, att det är inte så långt egetligen. Måndag, ( halva dagen har redan gått typ) Tisdag, yoga, Onsdag(Fixa Bea&Pappas present samt grejer till söndag...) Torsdag(Helg imorgon!) Och sen vips har vi helgen på ett fat. Denna helg är det ju dessutom alla hjärtans dag. Gulligt värre. Jag har en mysig överraskning för min älskling.  
Tänkte dra igenom min helg, men nä. Ring och fråga ist. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0