Ta mig ifrån detta helvete

Jag är så fruktansvärt skoltrött. Efter varje helg längtar jag ännu mer efter nästa. Hela dagarna sitter jag av tiden, slår ihjäl den. Har ingen lust, ork eller vilja. Fan. I nian var jag så sjukt ambitiös, pluggade som en liten nörd i slutet. Känns som om jag typ tog ut mig helt. Men egentligen är jag nog bara lat. Skulle behöva nån som stod bakom mig hela tiden o sa vad jag hade för lektioner, att jag skulle plugga och sluta snacka. Sen har jag så roliga saker inplanerade dessa helgerna som kommer. Denna helgen ska kanske jag, bea o vickan ha the sims lan, fy fan avd längesen det var jag spelade det alltså! Sen ska jag försöka festa lite med RW o Issi. Nästa helg ska jag ha en överrasking för min favvo kille! Nästa helg blir det beas middag (fete fest) och sen Stockholm/Egypten. 
Ni kanske förstår varför jag längtar till helgen? 
Jaja, nu ska jag fan plugga. Blev påmind av Lovisa idag att vi har ett fett No'arbete tills imorgon. Haha, jag är så jävla yr. Puss på er! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0