T.G.I.A.F.

Någon som kan lista ut vad rubriken betyder?Thihi  
Igår åkte päronen till GBG och jag firade genom att kolla Sunes sommar med Axel och Dennis, haha, det är fan den roligaste filmen som finns! Sen åk vi panpizza, men orkade ingen chokladpudding, lika bra det antar jag!
Vaknade iaf imorse bredvid världens finaste person, ville verkligen inte gå upp. Men jag steg minsann upp, hade en viktig lektion på morgonen i naturkunskap. Lämnade in mitt arbete men lektionen hade man kunnat skippa, inget som jag redan inte kunde. Haha, skillz.  
Ikväll ska nog jag, issi och rw till Pacha. Någon nattklubb i Hbg som sänkt sin åldergräns, sånt gillas. Sjukt längesedan jag festade med mina töser! Har mkt o ta igen nu HEHE.. Min lever har fått vila alldeles för länge nu. Nej nu måste jag plugga. Ha en härlig kväll :D 
Bara för att jag är så snäll, får ni ett par bra låtar från spotify här: denna, denna och denna!

Kommentarer
Postat av: emma

thank god its already friday!

2010-02-08 @ 16:26:54
URL: http://emmastil.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0