You gonna miss the freak that I control

Dagar som denna blir jag så förvirrad på mig själv. Dagen började mycket bra hos Dennis, mysigt. Skola och historaprov, var grymt taggad, skulle fan klara detta! Får provet och får lite smått panik. Detta var rätt knivigt. Men det känns ändå som att jag reder ut det. Går själv och köper mig frukost där efter, börjar känna mig lite sur pga ingen mat i kistan. Det blir bara värre o värre. jag blir förkyld under förmiddagen och fan vad jag nyser och snorar. Vid lunch är jag förbannad. Pappa fyller år imorogn och jag har ingen present, pengarna ligger där hemma och jag e för sjuk för o åka till väla och möta mamma. Fanfan.. Får tillbaka provet och blir grymt esviken på mig själv, ett vg minus. Hatar minus, det värsta som finns. Tiden går, sitter i soffan och chillar lite med m8's & kajsa bjuder på Ben&Jerrys. Mår bättre och släpper provet lite. Sen börjar det snöa. Och jag e på botten igen. Haha fy fan. 
Sen blir jag less på mig själv som låter ett skitprov paja min dag. Finns folk som har det så otroligt mycket värre. Jag har förpestat dagen för alla i min omgivning genom att bara klaga. Själv avskyr jag folk som klagar. Så jobbigt o lyssna på. Äh, vet inte vad jag vill få ut med detta inlägget egentligen. Cry me a river and build a bridge over it. 
Morgondagen blir nog mycket bättre, fest för Bea och sen lov. Lördag morgon åker jag till Sthlm och sen söndag morgon flyget till värmen och Egypten. Kommer verkligen sakna alla min älsklingar här hemma. Nu ska jag hem och packa lite. (Det kändes bra o säga) Possen haaaaaaj 
 
 
Jag o typ världens största banan. I like.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0