Ja bea du hade delvis rätt

Sjuuuuukt varmt på jobbet idag, svetten rann bokstavligen talat. Ishc. ställde mig i den iskalla uteduschen när jag kom hem, härligt :) Har precis ätit lite nypotatis och lax, gooosh love it! Imorgon ska jag och emma till stranden (om det inte blir dåligt väder, vilket det alltid verkar bli när jag skriver det här? peppar peppar) Sen ska vi duscha av oss allt sltvatten coh göra oss fina(re) och dra på förfest och sen till Madison i Båstad, ååh har längtat efter denna kvällen såå länge :D Hoppas den blir riktigt bra :) Förra året var jag där tror jag, eller var det avslutningsfesten? Haha anyway, det var askul. Har dock lite panik, för jag har inget o ha på mig. Hittar inte min axelbands lösa bh heller, får gå med strutisar ehhe.Har inte handlat något nytt på evigheter, tycker inte det är så kul att shoppa längre, haha. Bådar väl för lönen som droppar in från Rasta snart! Funderar på o köpa mig en iphone 4. Men sen så... nä. jag är ingen teknik typ väl? Sparar kanske skiten till en resa... Och öl. Fy fan vad mkt öl jag kommer kunna köpa ^^ Ska leta vidare efter min bh nuu, puss sexy bitches 
EN BRA LÅT AV GAGA PÅ SPOTIFY

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0