Slutkörd

Jobbade idag, 11-7 och fy vad trött jag är. Blir alltid det efter att ha jobbat hehe.. Bea ringde och undrade om jag skulle med till båstad o käka glass, men näe. Orkar inte röra mig. Men gött med cash iaf. Imorgon blir det jobb på rasta igen! På onsdag ska jag till stranden igen! På söndag blir det madison. åh loved madison. Älskar maddan under tennisveckorna, sjukt kul. Förra året var galet, bea sypdde typ 5 ggr (som vanligt) och vi blev asmisstänksamma mot en kille som sålde intreädesbiljetter. Stod och sa : hoppas fan inte du blåser oss nu du!!!Hahah stackare. Hoppas det blir lika bra på söndag ;P Nä nu ska jag fortsättta läsa lite bloggar och sen sova :)  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0