Sommar

Det blev inget chil hemma, istället stack jag, Nick och Emma till malmö! Malmö är ju såå fint! De hittade jätte fina klänningar på Pink& Purple inne i Triangeln, så är ni i malmö stick dit! Skulle själv  köpt ngt om jag hade fått min lön från Rasta, men den kommer i slutet på juli ist! Har sovit hos emma i två dagar och bara haft det så gott. Solat, badat, ätit gott, pratat och skrattat. Hon är bäst min Emmsi. Långa sommarnätter som är helt perfekt varma är också bäst. Man kan gå i shorts och en gosig t-shirt( mitt favvoplagg)! Måste dessutom berätta om mina nya pjuks. Rosa Converse. Mamma köpte hem dem till sig och tyckte "de var asballa" men jag tyckte de var såå fula. Men såg en tjej på stan med sånna, och shit var snyggt det var! Så tog dem när vi skulle till malmö och har haft dem varje dag sen dess. Så sjukt snyggt till ett bra bruna ben(jag är jätte brun hehe) och ett par shorts. Mamma har bra smak. Världens bästa mamma! 
 ♦ 
Satt och pratade med mamma innan, och vi snackade om min farfar. Han dog när jag var väldigt liten och jag kommer inte ihåg alls mycket av han, förutom att han läser för mig och min bror och att jag spyr på hans fina matta ahah. Han är en sån person som jag önskar att jag fick lära känna. Alla säger att han var så härlig. Men sånt är livet, vissa kommer man aldrig att lära känna, vissa gör man och dem kanske du kommer att älska. Några lär du bara känna ytligt och missar vilka de egentligen är. Vissa lär du känna och du tror att du känner dem. Men sen märker man att de inte alls var som man trodde. Konstigt. Men ska gå ner till mamma o pappa nu. Ha en super fin sommarlördag!puss  
 
Jag och(mammas) converse 

Kommentarer
Postat av: Emma

<3

2010-07-06 @ 15:50:35
URL: http://emmastil.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0