Friday

Träningsvärk i magen sen gymmet igår plus att jag e förkyld. Vad ska man dra för slutsatser av det? Förhoppningsvis betyder det att jag har flängt omkring lite för mkt och att jag ska ta det riktigt lungt detta love. Jag och min kropp förstår varandra sååå bra. Känner tex nu att min kropp vill ha godis. Vilket underbart sammanträffande, det vill knoppen med. Efter skolan ska jag till väla med världens bästa isabelle. Wiho, hon e så skön. Därefter ska jag dricka alldeles för gammal vin och martini. Hoppas jag blir riktigt sjuk, eller nej, ska ta det försiktigt, ska gymma på lördag ju! Har kollat igenom beas blogg och alla hennes underbara sommarbilder. Längtar så jag tror jag dör. Ska bli så underbart att få vakna, äta frukost under lönnen och titta på alla rosor. Cykla ner till bussen och ta mig in till strande. Sola och bada. Sen avslutas kvällen med grillning och en öl kanske? Kanske havsbadskjollans awesome pizza. Därefter sover man hos issi, och nästa dag börjar om igen. Kanske inte blir precis så, då jag måste fixa mig ett jobb i sommar, blir snålt om cash annars. Ska ringa Zlobodan som har en  resturang och kolla runt. Hoppas det fixar sig :D 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0