I've better keep on walking

Jobbig dag, mår inte speciellt bra. Hemskt att inte veta vad som händer, varför saker har hänt och vad som kommer hända. Saknar min fina vän Bea. Lyssnar på Salem Al Fakir som är sjukt bra. För att tänka på något annat för en stund kan jag väl få berätta vad jag gjort i helgen? Snällt.
I fredes blev det också en massa skit, och jag var ledsen igen!(nej det är inte röda veckan som kivas) Ville ut men en massa saker kom i vägen o satte käppar i mina små rullstols hjul. Förberedde mig på en chill hemmakväll. Men såklart fixar fina Issi utgång. Så det blev att snabbt som attan leta fram skid kläder och googels, det var ju after ski tema! Mamma gick in för det som fan haha, så söt. Blev Pappas fräsiga tröja, mössa, googels och en skarf jag hittade där, muhhihi. Förfestade lite smått hemma hos Issi, sen stack vi till Bahnhof. Tappade mitt kort till garderoben, emn hittade det sen. Sån jäkla tur, happy :D Pappa hämtade och sen sov jag gott. Vaknade med lite huvudvärk men den försvann när jag åt frukost(kladdkaka) Sen ringde m8 Fanny och ville jag skulle komme på middag, och det gjorde jag! Jag, Fanny och Nikita gjorde sjukt god hasselbakcspotatis med kyckling, mmums! Sen skulle vi på fest i Ängelholm, mötte upp RW och Issi. Festen avr ingen fest, utan 2 läger. Det ena spelade Bull och drack vin, de andra kollade fotboll o drack öl. Haha, fina kontraster. Issi blev ledsen för hon inte kom ihåg hur sin mamma såg ut, sen deckade hon. Hem ovh sova med Fanny hos mig sen. I söndags gjorde vi inget vettigt. Åt, sov och kollade Family Guy. Perfekt avslutning helt enkelt :)

Imorgon är det redovsning i naturkunskap, jag ska snacka om jordvärme. Testa mig lite på pappa inna, han blev imponerad på hur mycket jag kunde om värmepumpar, hihi :) Nåväl, nu har jag tänkt på lite trevliga saker, ska lägga upp lite bilder sen helgen också, enjoy!
 
Fina emma!
 
After ski, visst var jag söt? :D Och nej, hade inte jackan på mig :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0