Linslus?

yo my dawgs, wzzup? Nej men läget? Jag mår prima, bortsett från att jag e T R Ö T T. As hell. I går stack jag och Vickan och gymmad, vi e fan bäst på och gymma det ska tilläggas! Sen åkte vi hem till henne och så kom Bea och vi åt godis, chips, B&J's och gurka med dipp. Riktigt mumsigt thihi! Idag gick vi hem till Bea coh hon fotograferade mig och Vickan. Lite läskigt och skumt på något sätt. Efter att ha frusit och blivit halvt blinda pga av beas förbannade reflexsskärm, åkte vi in och gymmade igen. Imorgon ska jag fika med några brudar från Olympia, jag gick ju där i några månader :) Sen blir det fest för hela slanten, gotta lov it! På fredag är det bahnhof och då e det fest igen, haha, känns knappt lönt o träna. Har dessutom extremt snålt med stålar, lyckas alltid göra av med skiten i början av veckan. Har gjort av med 1000 kr denna veckan buhuhu :( Hur ska jag ha råd med gymma, bahnhof, fika och lite sprit?! Fy fan, lösning krävs och den komemr, jag klarar mig :D Här kommer en bild från fotograferingen!!

 

Jag har lurat mig själv för många gånger nu
Så nu är det bra med den har skiten
Vi reser som som fågel fenix ur askan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0