Tillbaka

Hemma igen efter en vecka i Egypten, har snorklat emd havssköldpaddor, delfiner, blivit sjuk, ätit galet mkt mat, solat, läst  och lyssnat på arabmusik. Har haft det bra alltså. Saknar dock mina sötnosar olidligt! Imorgon får jag träffa delar av dem, classm8's, Emmie coh älskpälsk. Najz.  På bilden tar jag en siesta när vi var ute emd en båt.

 

En sak som var fruktansvärt irriternade är: Jag kom in från stranden och kollade lit TV, de visar min älsklings film, Back to cold mountain, dock textad på arabiska, men jaja! Den filmen har dessutom en nice secen där Nicol Kidman och Jude Law(dör lite när jag tänker på han) myser(GÖKAR!!) Efter att ha varit utan en end nice boy i typ en vecka var jag i akut behov av lite ögongodis. När scenen ska precis börja, hoppar den till. Helt plötsligt ligger de och sover? Vafan.. Muslimerna har censurerat. Jävla as. Blev arg. Nu ska jag sova lite, kommer ha sjukt mkt i skolan imorgon( köpa svensk godis, kolla FB och snacka gott..) Sen ska jag äntligen träffa min pojke efter typ 10 dagar i celibat. Pussssssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0