Min helg

Ajaj, har riktigt ont i bicep idag. Bar sjukt stora stolpar till hästhagen igår, huhu. Satt uppe och skrev på min fördjupning till tio i 12, puh! Somnade som en stock sen. Annars i helgen har jag bara sovit och kollat film och pluggat. Förra veckan var verkligen jobbig, hade riktigt mycket plugg, så det förtjänade jag :) Hyrde Law Abiding Citizen. Riktigt bra film, men har sett den en gång innan dok utan text, så det var kul o förstå hela filmen nu! Denna veckan blir nog bra, går till halv fem idag, imorgon s SKA jag gymma och på onsdag är jag lite sugen på att grlla, hoppas det blir fint väder. Sen är vi lediga torsag och fredag, så fyra dagar helg :D Kanska dra till köpenhamn då? om det blir fint väder nån gång. Snackade lite med Bea och Emma om att dra till London i sommar ett par dagar o ha det nice! Kollade lite flyg, och tur och retur i juni med ryanair från Göteborg kostar 350 spänn! Som hittat! Hihi får se hur det blir med det :) Har redosvisning i Estetisk verksamhet, jag har sytt en ful kjol som jag ska visa och snacka lite om modet på 50-talet. Hopps det går bra! Nu ska jag plugga vidare och gå på rast :) PUSSS 

Kommentarer
Postat av: Viktoria

tjena tjena blogga mera!

2010-05-17 @ 21:16:44
URL: http://annaviktoriaa.devote.se/
Postat av: Denise

Hejsan, fin blogg!

Just nu har jag en frågestund på bloggen, gå gärna in och ställ någon fråga, vad som helst!

kram :)

2010-05-18 @ 14:12:18
URL: http://dsfoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0