Valborsmäss!

Hoggatjakka! Lägesen jag bloggade oh yes. Har dock mkt o göra och att blogg är inte prio ett. I fredes var det ju som sagt Valborg. En av mina absoluta favorit högtider! Våren är på g och alla är superglada. Först åt jag middag med päronen hos Issi, sen drog vi till Emma på fest. Sjukt med folk. Sjukt mycket folk som trodde de fick komma in oinbjudna. Men icke, biffen Lovisa stod i dörren o kastade ut alla med rompan före. Lack blev jag. Städade lite hos emma sen deckadejag skönt i hennes säng, blev dock sjukligt rädd när någon kom in i rummet o la sig i sängen med mig. Började  skrika o piss, trodde ju det var en våldtäktsman men de var bara lilla dennis. Same shit hahaha! Sen började folk skrika i trappan o jävlas. Vid 5 kom emma o skulle sova o då lät det som om någon gick omkring i huset, så vi tog en golfklubba o kollade igenom huset haha! I lördes stack jag till mormor o blev matad med lax o godis o glass och öööörk. Mådde måttligt bra. Söndagen spenderades med o städa rummet, mkt fint! Sen ringde fanny o ville dricka vin så vi satte oss på en kulle i solnedgången o korkade upp lite Rebenschoppen eller vad det heter. Mysig som fan. Sen satt jag uppe vid datorn till halv 2. Inte ok någonstans. Är inte så trött nu dock, men det lär komma efter gymmet. Mage och rumpa ska det bli idag. Jag och Vickan ska ge Issi en genomkörare. Imorgon är det tisdag. Får se vad som händer då. PLUGGA KANSKE? Ska göra tre fördjupningar tills fredag för o få mer än vg i samhällskunskap, något som jag har chans till säger lärarna. Fan då. Ettan på fram är seriöst asjobbig. Alla bara jiddar om att det skulle vara lätt. HAHAHA, in my ass. Nej nu ska jag dunka lite musik o försöka plugga. Lyckas jag inte plugga kan man alltid kolla South Park @ Ninjavideo ;) Hihi  I am so bad... 
 
Party until I die.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0